NF – When I Grow Up


WHEN I GROW UP,
I WANNA BE A DENTIST WHEN I GROW UP,
I WANNA BE A BALLERINA TEACHER WHEN I GROW UP,
I WANNA BE A POLICE OFFICER WHEN I GROW UP, I WOULD
LIKE TO BE A VETERINARIAN WHEN I GROW UP,
I’M GONNA BE A RAPPER ♪♪♪ ♪ YA, WHEN I GROW UP
YOU KNOW WHAT I WANNA BE ♪ ♪ TAKE A SEAT LET ME TELL
YOU MY RIDICULOUS DREAMS ♪ ♪ I WANNA RAP YEAH I
KNOW IT’S HARD TO BELIEVE ♪ ♪ I CAN TELL YOU’RE ALREADY
THINKIN I WILL NEVER SUCCEED ♪ ♪ BUT I’M OK WITH IT … I
ADMIT THE LYRICS ARE WEAK ♪ ♪ I BEEN WORKIN ON EM
I’LL BE GOOD EVENTUALLY ♪ ♪ I UNDERSTAND YOU GOTTA CRAWL
BEFORE YOU GET TO YOUR FEET ♪ ♪ BUT I BEEN RUNNIN FOR
WHILE THEY AIN’T READY FOR ME ♪ ♪ AHHH ♪ ♪ I KNOW THIS PROLLY
ISN’T REALLY REALISTIC ♪ ♪ AND HONESTLY I MIGHT
NOT EVER MAKE A DIFFERENCE ♪ ♪ BUT THAT DON’T
MAKE A DIFFERENCE
I’MA HAVE TO RISK IT ♪ ♪ I BEEN CRUNCHIN NUMBERS YOU
AIN’T GOTTA BE A MATHEMATICIAN ♪ ♪ TO SEE THE ODDS
AIN’T ROOTIN FOR ME ♪ ♪ I CAN’T LIE THOUGH
THAT’S KINDA HOW I LIKE TO BE ♪ ♪ THE UNDERDOG YEAH YOU PROLLY
THINK YOU KNOW WHAT I MEAN ♪ ♪ BUT WHAT I’MA SAYIN IS THEY
EVER PUSH ME I’MA GONNA SWING ♪ ♪ YEAH ♪ ♪ I COULD GO TO COLLEGE GET
IN DEBT LIKE EVERYBODY ELSE ♪ ♪ GRADUATE AND PROLLY GET A JOB
THAT DOESN’T PAY THE BILLS ♪ ♪ THAT DON’T MAKE A LOT SENSE
TO ME FORGET THE HAPPY MEALS ♪ ♪ I DON’T LIKE THE DOLLAR MENU
I WOULD RATHER MAKE A MEAL ♪ ♪ HUH? ♪ ♪ MAKE A MILL? ♪ ♪ NA I SAID MAKE A MEAL ♪ ♪ HOME COOKIN ♪ ♪ GET THE GRILL HOW
YOU WANT IT PRETTY WELL ♪ ♪ EVERYTHING I SEE IS OVER
DONE TO ME I’M NOT ADELE ♪ ♪ BUT I’MA GET A RECORD DEAL ♪ ♪ AND SAY HELLO
TO MASS APPEAL ♪ ♪ WHEN I GROW UP ♪ ♪ I JUST WANNA PAY MY BILLS ♪ ♪ RAPPIN ABOUT THE WAY I FEEL
(OH YEA) ♪ ♪ I JUST WANNA
MAKE A COUPLE MILL ♪ ♪ LEAVE IT TO THE
FAM IN THE WILL (OH YEA)♪ ♪ I JUST WANNA
SIGN A RECORD DEAL ♪ ♪ MAYBE BUY A HOUSE UP
IN THE HILLS (OH YEA)♪ ♪ MIGHT NOT BE THE
BEST IN MY FIELD ♪ ♪ BUT I GUARANTEE
THAT I’MA DIE REAL ♪ ♪ WHEN I GROW UP ♪ ♪ YA, AYE ♪ ♪ WHEN I GROW UP ♪ ♪ YA, YA , AYE ♪ ♪ I’MA MAKE UM NOTICE ME ♪ ♪ RHYMIN LIKE IT’S POETRY ♪ ♪ EVERYTHING I OVERSEE ♪ ♪ I JUST LIKE TO OVER THINK ♪ ♪ MOCKING ME YOU PAY THE FEE ♪ ♪ NO RETURN AND NO RECEIPTS ♪ ♪ THOSE OF YOU
THAT DON’T BELIEVE ♪ ♪ QUIET YOU DON’T KNOW A THING ♪ ♪ QUIET WHEN I’M TRYN TO SING ♪ ♪ QUIET WHEN I’M MAKING BEATS ♪ ♪ QUIET WHEN I’M TRYN TO THINK ♪ ♪ SORRY I DON’T
MEAN TO SCREAM ♪ ♪ I JUST FEEL LIKE NO
ONE REALLY GETS ME, ♪ ♪ AND IT’S SAD TO SEE
CAUSE SOMEDAY I’MA GROW UP ♪ ♪ AND SHOW ALL OF
YOU IT’S MEANT TO BE ♪ ♪ YO ♪ ♪ ANYBODY WANNA HEAR ME RAP ♪ ♪ NO ♪ ♪ C’MON LET ME
PLAY A COUPLE TRACKS ♪ ♪ NO ♪ ♪ C’MON I CAN
SPIT IT REALLY FAST ♪ ♪ NO ♪ ♪ YOU THINK I SHOULD
THROW THIS IN THE TRASH ♪ ♪ NO?!! ♪ ♪ TRICKED YA!!! ♪ ♪ HATERS GO AWAY
BEFORE I HIT YA ♪ ♪ I AM NOT A
BEGGAR OR A KISS UP ♪ ♪ YOU DON’T
UNDERSTAND WELL I FORGIVE YA ♪ ♪ I AM NOT A QUITTER ♪ ♪ YOU AIN’T REALLY
THINK THAT DID YA? ♪ ♪ MAYBE SOMEDAY I COULD
EVEN BE UP ON THE RADIO ♪ ♪ HAVE A TOUR BUS AND MAYBE
EVEN PLAY A COUPLE SHOWS ♪ ♪ EVERYBODY IN THE CROWD
SINGING EVERY WORD I WROTE ♪ ♪ TELLIN ME THAT I AM NOT
THE ONLY ONE THAT FEELS ALONE ♪ ♪ HUH ♪ ♪ YOU FEEL ALONE ♪ ♪ YEAH I KINDA FEEL ALONE ♪ ♪ WONDER IF THAT FEELIN EVER
GOES AWAY WHEN YOU GET OLD ♪ ♪ WILL I EVER MAKE IT AS
ARTIST I DON’T REALLY KNOW ♪ ♪ MIGHT NOT MAKE
A LOT OF DOUGH ♪ ♪ I’MA HAVE TO TRY IT THOUGH ♪ ♪ WHEN I GROW UP ♪ ♪ I JUST WANNA PAY MY BILLS ♪ ♪ RAPPIN ABOUT THE WAY I FEEL
(OH YEA) ♪ ♪ I JUST WANNA
MAKE A COUPLE MILL ♪ ♪ LEAVE IT TO THE FAM
IN THE WILL (OH YEA) ♪ ♪ I JUST WANNA
SIGN A RECORD DEAL ♪ ♪ MAYBE BUY A HOUSE UP
IN THE HILLS (OH YEA) ♪ ♪ MIGHT NOT BE THE
BEST IN MY FIELD ♪ ♪ BUT I GUARANTEE
THAT I’MA DIE REAL ♪ ♪ WHEN I GROW UP ♪ ♪ I JUST WANNA PAY MY BILLS ♪ ♪ RAPPIN ABOUT THE WAY I FEEL
(OH YEA) ♪ ♪ I JUST WANNA
MAKE A COUPLE MILL ♪ ♪ LEAVE IT TO THE FAM
IN THE WILL (OH YEA) ♪ ♪ I JUST WANNA
SIGN A RECORD DEAL ♪ ♪ MAYBE BUY A HOUSE UP
IN THE HILLS (OH YEA) ♪ ♪ MIGHT NOT BE THE
BEST IN MY FIELD ♪ ♪ BUT I GUARANTEE
THAT I’MA DIE REAL ♪ ♪ WHEN I GROW UP ♪ ♪♪♪ ♪ (WHEN I GROW UP) ♪ ♪♪♪ [CROWD CHEERING]

100 comments on “NF – When I Grow Up”

  1. Jonpacheco102 says:

    Why tf did this give me Eminem vibes

  2. Ben May says:

    I used to be a janitor… IT'S D…..sorry wrong rapper. This dudes way better

  3. Brian says:

    NF when i grow up lyrics:
    Yeah, when I grow up, you know what I wanna be?
    Take a seat, let me tell you my ridiculous dreams
    I wanna rap, yeah, I know it's hard to believe
    And I can tell you're already thinkin' I will never succeed
    But I'm okay with it, I admit the lyrics are weak
    I been workin' on 'em, I'll be good eventually
    I understand you gotta crawl before you get to your feet
    But I been running for a while, they ain't ready for me, ah
    I know this probably isn't really realistic
    And honestly, I might not ever make a difference
    But that don't make a difference, I'ma have to risk it
    I been crunchin' numbers, you ain't gotta be a mathematician
    To see the odds ain't rootin' for me
    I can't lie though, it's kinda how I like it to be
    The underdog, yeah, you probably think you know what I mean
    But what I'm saying is they ever push me, I'm gonna swing, yeah
    I could go to college, get in debt like everybody else
    Graduate and probably get a job that doesn't pay the bills
    That don't make a lot of sense to me, forget the Happy Meals
    I don't like the dollar menu, I would rather make a mil'
    Huh? Make a meal? Nah, I said make a mil'
    Home-cookin', get the grill, how you want it? Pretty well?
    Everything I see is overdone to me, I'm not Adele
    But I'ma get a record deal and say hello to mass appeal
    When I grow up, I just want to pay my bills
    Rappin' about the way I feel, oh yeah
    I just want to make a couple mil'
    Leave it to the fam in the will, oh yeah
    I just want to sign a record deal
    Maybe buy a house up in the hills, oh yeah
    Might not be the best in my field
    But I guarantee that I'ma die real
    When I grow up
    Yeah, ayy
    When I grow up
    Yeah, yeah, ayy
    I'ma make 'em notice me, rhymin' like it's poetry
    Everything I oversee, I just like to overthink
    Mockin' me, you pay the fee, no return and no receipts
    Those of you that don't believe, quiet, you don't know a thing
    Quiet when I'm tryna sing, quiet when I'm making beats
    Quiet when I'm tryna think, sorry, I don't mean to scream
    I just feel like no one really gets me and it's sad to see
    'Cause someday I'ma grow up and show all of you it's meant to be, yeah
    Anybody wanna hear me rap? "No"
    Come on, let me play a couple tracks, "No"
    Come on, I can spit it really fast, "No"
    You think I should throw this in the trash? "No"
    Tricked you, haters, go away before I hit you
    I am not a beggar or a kiss-up
    You don't understand? Well, I forgive you
    I am not a quitter, you ain't really think that, did you?
    Maybe someday I could even be up on the radio
    Have a tour bus and maybe even play a couple shows
    Everybody in the crowd singin' every word I wrote
    Tellin' me that I am not the only one that feels alone
    Huh? You feel alone? Yeah, I kinda feel alone
    Wonder if that feelin' ever goes away when you get old
    Will I ever make it as an artist? I don't really know
    Might not make a lot of dough, I'ma have to try it, though
    When I grow up, I just want to pay my bills
    Rappin' about the way I feel, oh yeah
    I just want to make a couple mil'
    Leave it to the fam in the will, oh yeah (yeah)
    I just want to sign a record deal
    Maybe buy a house up in the hills, oh yeah (okay)
    Might not be the best in my field (ayy)
    But I guarantee that I'ma die real (ayy, oh)
    When I grow up, I just want to pay my bills (woo)
    Rappin' about the way I feel, oh yeah (yeah, the way I feel)
    Yeah, I just want to make a couple mil' (ayy)
    Leave it to the fam in the will, oh yeah (to the fam in the will)
    I just want to sign a record deal (woo)
    Maybe buy a house up in the hills, oh yeah (a house up in the hills)
    Yeah, I might not be the best in my field (ayy)
    But I guarantee that I'ma die real
    When I grow up

  4. Jeypoy Vlogs says:

    Real Music

  5. Blue says:

    When you find out the dislikes are people who already had it made in life

    Sad isn't it

  6. Dominic Dorsey says:

    He obviously hates McDonald’s

  7. Danny G the Nature Guy says:

    25 thousand ignorant douchebags stuck in a different era.. this is The Real πŸ‘

  8. Pushparaj Singh Parmar says:

    Earlier
    NF – Anybody wanna hear me rap?
    Colleagues – No
    Now
    Colleagues – Please do a rap
    NF – Bitch Please

  9. Utshab Thapa says:

    Nobody:

    Literally nobody:

    NF: my lyrics are weak…

    really man??

  10. Sweet Williams says:

    definitely one of the best in his field.

  11. TheBoyCalledBeefy TheBoyCalledBeefy says:

    Why havent i heard this its πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  12. keke your girl says:

    was that little boy really you, you both look alike

  13. Emmanuel Diaz says:

    Him and Eminem 🀯🀯

  14. Tristan Hanses says:

    We got support NF by wearing his merch. I know i am

  15. tyler maloney says:

    NF gotta meet up with Die Antwood.

  16. King Kong says:

    The two boys in the underground were og NF fans lol

  17. Dat Guy says:

    Firrrrrrrre πŸ”₯

  18. Dat Guy says:

    Firrrrrrrre πŸ”₯

  19. Dat Guy says:

    Firrrrrrrre πŸ”₯

  20. Hghjack Dscrd says:

    This video got me goosebumps

  21. Bored says:

    NF you ever gonna collab with J Monty???

  22. Josh Camacho says:

    Is NF still concerned a christain rapper? Because when he was rapping christain he was wayy more aggressive

  23. William Zuk says:

    If you're a bin man in the UK you get paid more than rappers

  24. Bright Light Queen says:

    I love his music…all of it PERIOTTT!

  25. Faik Kurt says:

    When I grow up I’ll be fine with me

  26. STORMTROOPER says:

    Π•Π±Π°Ρ‚ΡŒ Ρ€Π°Π·ΡŠΠ΅Π±

  27. Пашка Какашка says:

    I want to bee a hardbasnik

  28. Yagmur Gungor says:

    Nf I just love you so much!!!

  29. Marami styles says:

    Does anyone else think that it would be great if NF and Jaden Smith made a song together

  30. Yusuf Berk says:

    Muazzam

  31. Yasha SL says:

    New Eminem

  32. Janvi Oberoi says:

    who is listening today right now ?

  33. VCTF says:

    This song is so πŸ”₯πŸ”₯

  34. Yuckerb says:

    tfu gangster

  35. gentlebot says:

    best song!!

  36. Mark Smith says:

    How can there be 25K people that doesn't like this?

  37. Køs sāy says:

    Ψ£ΩŠΩ† Ψ£Ω†ΨͺΩ… يا عرب😈

  38. Monster Mania says:

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ—πŸŒ‘πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ—πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ—πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ—πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ—πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ–πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ—πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ”πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ“πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ•πŸŒ˜πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘

    πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘πŸŒ‘XD

  39. VideoGame Review says:

    IM GOING TO THE 2020 CONCERT FOR SURE
    !!

  40. VideoGame Review says:

    NF :" yeah i know the lyrics are weak"
    Me: BEst LyRiCs EvEr!!!

  41. almus25 says:

    2:38 this is epic dreams…

  42. Gavin Goslin says:

    When I gro up I'm gonna be a football playee

  43. Avadhut Wadikar says:

    Garbage truck😱

  44. Timi says:

    This is the most real shit.. gg NF

  45. tuan le says:

    COOL~~~~

  46. Rennia Kanak says:

    EPIC

  47. Vini Tyler Vernagallo says:

    God the Father knew you and chose you long ago, and his Spirit has made you holy. As a result, you have obeyed him and have been cleansed by the blood of Jesus Christ. May God give you more and more grace and peace.

  48. L E G E N D OF T H E J E L L Y G O D says:

    This is the rating of how he dont rap about drugs, or cussing
    πŸ‘‡πŸΎ

  49. ArtΕ«r Karagezian says:

    Is nobody else gonna mention the fact that two kids were skipped in that intro? One of them looked black, don't know what the other one was. That's some deep stuff

  50. AsozialTv S says:

    you gay?

  51. Le Ah says:

    You remind me of EMINEM!

  52. Cindy LeRoy says:

    Idk they get much love… em shouted out to em…still just beginning….time will tell..

  53. 1 564 578 vues says:

    When i grow up . i'll be a rapper too !

  54. Cameron Bledsoe says:

    This dude hands down GOAT! !!!!!yeah

  55. I-shaan says:

    THE GOAT

  56. Brigitte Whaletree says:

    I'm sorry but that little boy at the beginning is cute as f*ck

  57. Silverwet Vlogs says:

    How is the views higher than his subscribers?! Let's make his subs go higher!!πŸ˜†

  58. Enrique Chavez says:

    Everyone: U Can't rap without swearing

    NF: Hold my ballons

  59. Play IT says:

    Other rappers : Flex with watches, gold and cars.
    Him : Flex with his talent

    The moral every one flexes with what he has

  60. Julia Przystup says:

    My fav

  61. diamondsarebest says:

    2:45 anybody else hear a slight voicecrack when he says fam lol

  62. Kayisis Bass says:

    I love everything about NF so many of his songs speak to my soul because I’ve been through a lot and his music really keeps me alive.

  63. Zcorp1o ! says:

    NF is underrated AF!

  64. TimotheΓ© Quinon says:

    This goes hard

  65. Sport Edits says:

    A bit, just a bit underrated ?
    πŸ‘‡

  66. Hamza Abdullah says:

    1:15 who else caught that πŸ˜‚

  67. Janet P says:

    This is real fier right hereπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

  68. Naveed Islam says:

    Him and Token should Collab !!!

  69. daniel sheridan says:

    Love your music bro it got me through some bad times keep spitting them rhymes ✌✌

  70. TheNewGamePlay says:

    Would you ever plan to set a Tour into Russia?

  71. cut amara 23 says:

    When i'm grow up i wanna be rapper 😎

  72. Adam Cadette says:

    I got to know NF music only teo months ago and im hooked. Im realy impressed. He is really good. U. Now a big fan.

  73. lizerd9k {_{ says:

    Any Gachas listening to Rap?

    Just me ok.

  74. lizerd9k {_{ says:

    Producer:, McDonalds or BurgerKing?
    NF: Old run down random burger place. πŸ™‚

  75. MAggIE RiLEy says:

    "When I gwow up, I wanna be a wrappa, AHEHA"
    I'VE REPLAYED THE SAME PART FOR LIKE TWO MINUTES IM DEAD

  76. Storm Boss says:

    All Kids: "wanna"
    NF: "gonna"

  77. Dina Karimi says:

    I'mma die real.

  78. RACE PHOTOGRAPHY - SD says:

    Dude this has like a serial killer vibe πŸ˜‚

  79. YTRY BRO says:

    NF is only one of the actually rappers out there who has good music

  80. Saeed Channel says:

    Amazinnnggg

  81. Thegigafliga says:

    School shooter music

  82. Koneser says:

    True School

  83. PREY FELIX1?? says:

    That song really got to my heart keep up the good effort

  84. Zhewelhi Krome says:

    His music gets my heart racing, his lyrics are just way too real to deny for the life i live in the present πŸ€―πŸ€―πŸ–€

  85. Muhammad Adlan says:

    "sorry i don't mean to scream"

  86. Π“Π»Π΅Π± Π›Π΅Ρ‰Π΅Π½ΠΊΠΎ says:

    v

  87. Genuine Pain says:

    OOF I just feel so hyped. I mean I get the meaning, but it's just so hyping up

  88. Sola Soo says:

    This is fire…it is as if he has achieved his dream..this is really an inspirational piece of music

  89. Tfue says:

    One of the only people who actually put fucking effort and thought into his musical art

  90. Dab Kitty says:

    I don't care what you think. I LOVE NF SO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    #ChrstianClub

  91. B Cullen says:

    I been saying this guys is going to get bigger and bigger, so far I can say I'm right

  92. Ray Ashlock says:

    (I can can tell youre already thinkin ill never succeed) I think you already did…

  93. Daniel Cholcher says:

    Dude's deadass a white version of Hopsin.

  94. QuickBarz says:

    Honestly little NF is the cutest thing ever, I love this song but that’s definitely my favorite part of the video itself

  95. Deez Nutz says:

    Does he even curse in this song?

  96. oneofthafree 5O1 says:

    Dallas it's £€Β₯i $ Sup Gg ima tell your mom ou g

  97. Kaiser says:

    Fake Eminem

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *